2008. szeptember 7., vasárnap

Meghívó

A CINKE program (Civilek Nevezetes Kulturális Eseményei) és a 2010Pécs Európa Kulturális Fővárosa közös programsorozatot rendez Pécsett, a Széchenyi téren a Csészényi Tér teremben, és a Mária utcai 2010Pécs Menedzsment Központban, 2008. szeptember 8.-tól, 26.-ig.

Szeptember 8.-án 18,30 órakor a Hild Udvar Csészényi Tér termében ünnepélyes megnyitón,
B. Horváth Ilona
* bY-CAndy Models *
* HI-ART GALÉRIA *
divatfotós, stylist, am.képzőművész, szobrainak kiállítása, és
Bartalovics Zoltán pécsi költő önálló irodalmi estje lesz, vendége Álmos Zsuzsanna fuvolaművész. Háziasszony: Csengeriné Várkonyi Judit.

A megnyitón köszöntőt mond, Mészáros András, a 2010Pécs EKF főigazgatója.

Szeptember 9.-én 18,30 órakor Lénárd József, pécsi költő irodalmi est.
Szeptember 10.-én 18,30 órakor Mezei Katalin, pécsi költő irodalmi est.

Szeptember 11.-én

- 17 óra: a Mária utcai Menedzsment központ épületében, a „Nyitott ház” programban
Szabó E. Éva, budapesti festőművész
Szűcs István, kiszombori festőművész
Ugró Ildikó, pécsi festőművész
kiállítás megnyitója.

- 18,30 Csészényi Tér: Standovár Ágota, pécsi író-költő irodalmi est

Szeptember 12.-én 18,30 órakor Hepp Béla, budapesti költő irodalmi est.
Szeptember 13.-án 18,30 órakor Horváth Géza, pécsi író irodalmi est.
Szeptember 14.-én 18,30 órakor Sztolár Miklós, budapesti író irodalmi est.
Szeptember 15.-én 18,30 órakor Péter Erika, békéscsabai költő és Oláh Immánuel, békéscsabai zenész-zeneszerző, közös zenés irodalmi est.
Szeptember 16.-án 18,30 órakor Fuchs Izabella, pécsi író-költő irodalmi est.
Szeptember 17.-én 18,30 órakor Kováts Péter, budapesti költő irodalmi est.
Szeptember 18.-án 18,30 órakor Geiger Erzsébet, pécsi költő irodalmi est.
Szeptember 19.-én 18,30 órakor Markovics Anita, nagykozári költő irodalmi est.
Szeptember 20.-án 18,30 órakor Könyves Tóth Enikő, Izraeli író-költő irodalmi est.

A kiállítások szeptember 26.ig látogathatóak.

Az irodalmi estekre és a kiállításokra a belépés ingyenes.

Nincsenek megjegyzések: