2008. június 12., csütörtök

dokk-sokk Migrén

5'NIZZA - Jamayka


Csemege. Nekem finom. Messze még a szeptember! Lesz majd meglepetés! Mint karácsonykor. Kislányként már hónapokkal korábban kezdtem kutatni a rejtekhelyeket. Volt olyan év, hogy minden ajándékot tudtam már előre. Arra a Szentestére nem szívesen emlékszem. Attól kezdve már nem keresgéltem. Tanultam a türelmet, és újra enyém lett az öröm.

migrén
2006-12-13 10:25:55, Szerda
Módosítás Módosítás Törlés Törlés


Standovár Ágota:
migrén

ott ahol egymással parolázik
az orrnyereg és a szemöldökcsont
kéne egy atlasz hogy megnézzem
milyen néven jegyzik a testtérképen
mert idegesít hogy még ezt sem tudom
mindenesetre ott azon a ponton
érzem összpontosulni a feszítést
jobb oldalon éles a fájdalom
szédülök és ahogy itt ülök
bőrömet gyorsan kinövőm
úgy hiszem valahol olvastam
létezik egy népcsoport akik
az ellenség felett aratott győzelmet
úgy ünneplik meg hogy apróvá
zsugorítják a levágott fejeket
talán megfőzik nem emlékszem
de a szagot agyhorogként érzem
kúszik fel a réseken hogy aztán
véresen kirántson mindent
mi bomlandó de most ezt sem bánom
szívesebben lennék nyakam helyett
trófea láncon ideiglenesen bárki máson

"Talán ez a legjobb vers, amit Tőled olvastam Ági itt a gy&gy-n. Az utolsó sorban nem teljesen tiszta, hogy mi az "trófea láncon", én ugyanis még nem láttam trófeát láncon: csak deszkához erősítve, vagy faliszőnyegnek, szőnyegnek használva... Meg talán ez a három sor kicsit túlírt, legalábbis nekem perpillanat annak tetszik:

"kúszik fel a réseken hogy aztán
véresen kirántson mindent
mi bomlandó de most ezt sem bánom"

De egészében véve jó, szépen és sokrétűen megírt vers." iTom

Szia Tamás! Köszönöm. :) Kezdeném a trófeával láncon... Ha jól emlékszem, a zsugorított koponyákat, trófeákat, valamire felfűzve, derekukra kötve, vagy nyakláncként viselik. Alapötletként ezért is lett nálam trófea láncon. A kifogásolt 3 soron még gondolkodom. Nem akartam még plasztikusabban megfogalmazni a migrénnel együtt járó fájdalmasan kifinomult szaglás és a gyomor kapcsolatát.


0 komment , kategória: Általános

Nincsenek megjegyzések: